Acquista crediti
Sei nell'account pubblico. Se vuoi giocare o partecipare ad una discussione, devi loggarti. Se sei un nuovo utente, devi prima registrarti.

Comunicati stampa

1 160 026 858
Nazione: Lega:

Croazia Hrvatski Galacticosi† - -Osvrt na sezonu i najava sljedeće sezone-

Nakon sto je klub iz IV. ranga natjecanja uspio uci u III.rang u istoj sezoni kada je i osnovan,vrlo kratko se zadrzao u tom rangu.Odmah nakon ulaska u III.9 ligu klub se pojacavao sa novim igračima zbog čega su patili objekti tj.njihov razvoj.Bilo je dosta krivih kupnji,i dosta lutanja u traženju idealne momčadi.Usprkos tome klub je prvi dio sezone bio u samom vrhu tablice,naravno neizbježan je bio pad na tablici u drugom dijelu sezone,unatoč tome klub je ispunio svoj cilj te ostao u ligi.Sljedeće sezone tj.u sezoni 5 pred klub je postavljen cilj izgradnje objekata te sredina tablice,sto je na kraju i ispunjeno.U sezoni 6 klub dozivljava svoje "zlatno doba" te od 1.kola drzi 1.mjesto na tablici ne ispustivsi ga ni u jednom trenutku.Iako prvenstvo jos nije gotovo,mozemo reci kako ce od iduce sezone klub nastupati u II.3 ligi,danas (18.03.2012) ocekuje nas veliki derbi protiv ekipe maligani.Ako klub ostvari pobjedu slavlje moze poceti,dok bi bilo koji drugi ishod utakmice znacio iznenadjenje i odgadjanje slavlja do zadnjeg kola.

U sljedecoj sezoni cilj je ostanak u ligi.Klub ce se pojacati koliko to financijska sredstva budu dozvolila.Navijaci ce moci uzivati u novom stadionu koji je plod unosnog transfera Eduarda Šuljka u trenutačnu najbolju ekipu Hrvatske, Veličanstvene.Nadamo se da ce te nas bodriti u sljedecoj sezoni jer mi to zasluzujemo,lijep pozdrav!

Visitatori unici: 29
Voto del comunicato stampa: Misero - Normale - Eccellente